Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2007 16:44 - Приятна изненада
Автор: nad Категория: Лични дневници   
Прочетен: 868 Коментари: 0 Гласове:
0



Този пост, усещам, ще бъде кратък, но искам да кажа нещо.

Днес на училище една моя съученичка, Ивелина, ме пита дали знам какъв ден сме днеска. Казах й "Осми .... девети ... не знам ..." и тя ми отвърна, че сме девети. Пита ме и дали знам какво има днеска ... казах й, че знам, че утре Ралица(друга моя съученичка) има рожден ден, обаче тя настоя и пита дали знам ДНЕС какво има. Нямах ни най-малка представа, за това й казах, че не знам. Тя ми каза, че днес съм правела 15 години и една четвърт(понеже тя отбелязва тези малки събития - една четвърт, половин и три четвърти рожден ден). Аз бях изненадана, тъй като въобще не съм смятала кога имам такъв празник. Но по-голямата изненада беше един колаж, който Ивито ми подари. Беше правен на компютър и после принтиран на хартия(А4) ... ама такава ... като за снимки ... не знам дали си има определено име. Бях много приятно изненадана ... това, може би, беше единствената /приятна/ изненада, правена ми някога и за това много оцених жеста и досетливостта й.
Наистина много съм й благодарна, че ми повдигна настоението още от сутринта.


Тагове:   изненада,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nad
Категория: Лични дневници
Прочетен: 306084
Постинги: 111
Коментари: 112
Гласове: 333
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930