Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2008 16:36 - Ето, че новата година дойде
Автор: nad Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1407 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 01.01.2008 16:41


                                        Честита да е !!
image

  На баницата ми се падна работа ... и мързел. Адска комбинация, не знам ...


  В gURL.com има new year"s resolutions астрология ... в смсл според зодията ... ето какво пише за мен :

 Cancer: Your key phrase is "I feel." You internalize things that people say, taking to heart errant criticisms and careless gestures. You should learn to accept constructive criticism at face value and shrug off any destructive comments that aren"t worth your time. You"ve got too much potential for love and compassion to get bogged down by your sensitivities. 

  И си е вярно, де ... едва ли ще постигна така или иначе .... тей че няма смисъл да се надявам



  Айде поздравче БТР - Спасение

Приятелю, прости ми,
Отивам си сега
Не намерих сили аз да спра.
Ти казваше, аз помня,
Тогава не повярвах,
Че изходът съвсем не е това.
Защо не светят пак звездите
Защо и слънцето угасна...

Аз изгубих всичко докрай, остана моята душа,
Аз не искам нищо сега, само нея да спася.
Аз изгубих всичко докрай, плаче моята душа,
Аз не искам нищо сега, помогни да я спася.

Виж сега умирам, за друго нямам сили,
Отровата реши съдбата ми.
Ти казваше аз помня, тогава не повярвах,
Че изходът съвсем не е това.
На раздяла ви целувам и моля аз, простете мойта грешка...

Аз изгубих всичко докрай, остана моята душа,
Аз не искам нищо сега, само нея да спася.
Аз изгубих всичко докрай, плаче моята душа,
Аз не искам нищо сега, само нея да спася.

Чуйте ме, аз моля, чуйте ме за миг поне,
Не погубвайте живота, даже пътят ми да спре.


Тагове:   новата,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nad
Категория: Лични дневници
Прочетен: 305676
Постинги: 111
Коментари: 112
Гласове: 333
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031